​​​Gebruiksvriendelijkheid is een voorwaarde voor succesvol gebruik van eHealth. Maar hoe zorgt u dat eHealth-diensten gemakkelijk te gebruiken zijn en dat de informatie die wordt overgedragen toegankelijk is? En hoe betrekt u patiënten bij dit proces? Hoe laat u hen mee-ontwikkelen en testen? En wat doet u vervolgens met hun feedback? 

Kennismagazine

 


Lees het kennismagazine 'Ontwikkeling van gebruiksvriendelijke eHealth', met daarin: 

• De belangrijke tips en tricks voor het ontwikkelen van gebruiksvriendelijke eHealth

• Een ontwikkelmodel voor gebruiksvriendelijke eHealth

Prikkelende cartoons​ over de ontwikkeling van gebruiksvriendelijke eHealth 


​Contact​​

Wilt u meer informatie of heeft u nuttige ervaringen, inzichten of adviezen die u wilt delen over het ontwikkelen van gebruiksvriendelijke eHealth​? Laat het ons graag weten via patientparticipatie@nictiz.nl.

Wilt u op de hoogte blijven van nieuwe publicaties over patiëntparticipatie en eHealth? En wilt u als een van de eersten uitgenodigd worden voor onze themabijeenkomsten? ​Meld u dan direct aan bij het platform Patiënt & eHealth​.


reacties