news photo
14-04-2017
0

Gebruiksvriendelijkheid is een voorwaarde voor succesvol gebruik van eHealth. Maar hoe zorg je dat eHealth-diensten gemakkelijk te gebruiken zijn en dat de informatie die wordt overgedragen toegankelijk is? En hoe betrek je patiënten bij dit proces? Hoe laat je hen mee-ontwikkelen en testen? En wat doe je vervolgens met hun feedback? Lees in dit kennismagazine belangrijkste do's en don'ts voor het ontwikkelen van gebruiksvriendelijke eHealth.

In het kennismagazine is er specifieke aandacht voor de grote groep laaggeletterden. Door hen te betrekken bij de ontwikkeling en het testen van eHealth, kan eHealth voor zoveel mogelijk mensen meerwaarde krijgen. Door een bijeenkomst over het ontwikkelen van gebruiksvriendelijke eHealth met Pharos (kenniscentrum voor gezondheidsverschillen) te organiseren, konden we de waardevolle inzichten en ervaringen van de deelnemers en sprekers in dit magazine bundelen.

Highlights magazine

Meer informatie?

Wilt u meer informatie of heeft u nuttige ervaringen, inzichten of adviezen die u wilt delen? Laat het ons graag weten via patientparticipatie@nictiz.nl.

Wilt u op de hoogte blijven van alle kennis die wij delen en uitgenodigd worden voor alle bijeenkomsten? Meld u dan direct aan bij het platform Patiënt & eHealth.


reacties